غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

راز شخصیت....

سلام به تک تکه بچه های خوب و دوست داشتنی

امیدوارم خوب باشید...راستش از این به بعد

می خوام براتون یه سری متن هایی بنویسم

که مربوط به روانشناسی ی شخصیت شما

می شه..چیز هایی که در موردشون

می نویسم راز شخصیت شما رو براتون

می گه..پس حتما هر هفته یه سر به

وبم بزنین و بخونین..خیلی جالب هستند...

این هفته با آدامس شروع می کنم...

 

""آدامس از جمله تنقلاتی است که خیلی سن و سال

نمی شناسد و معمولا پیر و جوان، بچه ، زن و مرد ، همه و

همه در موقعیت های مختلف از جویدن آن احساس خوبی

پیدا می کنند،اما آیا می دانید طعم آدامسهایی که انتخاب

می کنید و یا همین الان مشغول جویدن آن هستید،می

تواند برخی نکات ریز و پنهان شخصیتی شما را آشکار سازد؟""

 

 

""آدامسهای نعنایی""

آدامسهای نعنایی خنک کننده است.شما با جویدن این آدامسها

احساس می کنید سرشار از انرژی شده و می توانید کار خود را در

مدت زمان کمتری به پایان برسانید و باقیمانده زمان را صرف استارت

زدن برای شروع کار دیگری کنید.بالاترین هدفتان در زندگی جلو راندن

خانواده با انجام به موقع کارها و روحیه بخشیدن به آنها در مواقع

ضروری است.شما احساس برتری و اعتماد به نفس عجیبی دارید.

 

""آدامسهای موزی""

شخصیت افرادی که آدامسهای موزی را ترجیح می دهند،معمولا با

نو آوری و خلاقیت همراه است.بنابراین همیشه سرشار از ایده های

خلاق و مثبت و سازنده اند.آنها به دنبال شکار مجوزهای جدید برای

ارائه برنامه های جدید در حوزه های مختلف کاری و زندگی خود هستند.

 

""آدامسهای دارچینی""

افرادی که عاشق آدامسهاس دارچینی و یا حتی خمیر دندانهایی با طعم

دارچین هستند،افرادی احساساتی و رمانتیک بوده و همیشه احساس نزدیکی

 بیشتری با افراد دور و بر خود بویژه همسرشان دارند! آنها شادی و نشاط و

دوست داشتن را به دیگران منتقل کرده و به آنها می گویند که تا چه اندازه

وجودشان اهمیت دارد!

 

""آدامسهای سفید کننده دندان""

مطالعات نشان می دهد که جویدن آدامسهایی با طعم تند که در واقع خاصیت

سفید کنندگی دندانها را نیز دارند،به انسان آرامشی عجیب می بخشند و در

حقیقت،نوعی آرامبخش قوی هستند...! اگر شما عاشق چنین طعمهایی

هستید مطمئنا عاشق یک استراحت کوتاه مدت در زندگی سراسر جنب و جوش

روزانه خود نیز هستید! علام تنفس در طول روز،شما را شاد و سرحال می سازد!

 

""آدامسهای توت فرنگی""

افرادی که جویدن آدامسهایی با طعم توت فرنگی را دوست دارند،افرادی

سختکوش هستند که همیشه آماده کشف چیزهای جدیدند! به زندگی خود

در این چند ماه اخیر نگاهی بیندازید:چند جنس جدید را از سوپرمارکت محل

تهیه کرده تا امتحان کنید،مسیر بازگشت به خانه را تغیر داده اید،برای رفتن

به یک کلاس جدید یا فعالیتی جدید ثبت نام کردیده اید و... امتحان کردن چیزهای

جدید می تواند روحیه شما را شادتر کرده و انرژی بیشتری برای ادامه کارتان به

شما بدهد!

 

""آدامسهای پرتغالی""

افرادی که عاشق طعم این نوع آدامسها هستند،افرادی بشدت اجتماعی و

عاشق طبیعت هستند.شخصیت اجتماعی و شاد آنها باعث می شود مردم

فکر کنند سالهاست آنها را می شناسند!در خانه شما همیشه به روی دیگران

باز است و دوستان روی سخنان و کمکهای فکری شما حساب می کنند!

 

 

 خب حالا شما کدوم طعم رو دوست دارید؟

نظرات 6 + ارسال نظر
روح سرگردان جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ

با عرض سلام

بنده "روح سرگردان" از بینندگان پر و پا غرص نوشته های "رز سفید" در سرزمین "غروب سیاه پوش" عرض ارادت خفن نسبت به مدیریت محترمه این وبلاگ نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون شما را خاستارم.

نظر به پرسش شما پیرامون اینکه "حالا شما کدوم طعم را دوست دارید؟" لازم به بیان دانستم که:

به نظر بنده آدامس جویدن کار شما "از ما بهترونه" و ما دهاتی های پاپتی پولمون علف خرس نیست که برای خرید این جور آت و آشغال ها حرومش کنیم. بنده به شخصه "سقز طبیعی" که از محل خدمتم در کردستان تهیه کردم را به تمامی آدامس ها و دیگر مزخملیات ترجیه می دم ولی چون چند صباحیه که سقزم تموم شده و به شهر سقز کردستان دسترسی ندارم "کندر شیرین" را اختیار کردم ولی باز هم به علت اینکه به بنده جهت عزیمت به شهر و خرید این محصول از عطاری های دارای پروانه فروش از مرخصی داده نمی شه، مدت هاست که کلا از جویدن صرف نظر کردم البته این ترک جوندگی دلایل دیگری هم داشته. من جمله اینکه بنده دندون سالم ندارم و حتی موقع غذا خوردن هم دندون هام درد می گیره و نمی تونم بهشون فشار بیارم چه برسه به جویده "آدانس" همچنین موقیعت شغلی من بهم اجازه چنین عملی را نمی ده چون واقعا به دور از شخصیت یک کارگر زحمتکشه که بخواد موقع جارو کشیدن یا نظافت میز کار کارمندان یا دستشویی های عمومی یا حتی موقع تعویض آب حوض یا پارو کردن برف مشغول نشخار کردن "آدانس" باشه.

از طرف دیگه در مورد آدانس حرف و حریث بسیاره. من جمله: کسی که آدامس می جوه حتما سیگار کشیده و می خواد بوی دهنش بره. کسی که سیگاری باشه پرهیزی از دیگر دودها من جمله تریاک نداره و قطعا تریاک هم مصرف می کنه. آدم تریاکی عقل درست و حسابی نداره پس قتل و قارت براش بی معنیه و حتما چند صباحی هم در زندان بوده. آدم زندان رفته واس وقت کشی کاری غیر از غمار نداره و آدم غمار باز واس اینکه بیشتر حال دنیا را ببره به جای آب و شربت و چایی، ویسکی و وتکا و عرق سگی را ترجیح می ده. و لارم به ذکر هم نیست که آدم مست هرکاری ممکنه بکنه من جمله ........ پس می بینیم که یه آدانس کوچولو چه اسرار بزرگی را لو میده. و برای حفظ آبروی نداشته پرهیز از آدانس لازمه.

ولی در کل خدمت شما عارضم که بنده زمانی که سیگاری بودم واس بیشتر ترجیح می دادم آدانس نعنایی یا دارچینی بخورم و اگه پول و پله ای ته جیبم پیدا می شد "الیپس نهنایی" می خریدم. یه مارک آدانس هم بود که الان اسمش یادم نیست که خفن تند و فلفلی بود و همون لحظه اول کل بدن را آتش می زد که بنده اون را از محل خدمتم در بانه کردستان جهت اذیت آزاد فامیل و بستگان و دوستان خریداری کرده بودم وخدا را شکر کنید که تموم شده و واس شما نمودنده.

به هر حال از اینکه با حرفای قشنگم شما را به رایگان به فیض رسوندم اصلا خوشحال نیستم و می دونم که اگه الان غول چراغ جادو آرزوهاتون را بپرسه اول می گید زودتر این متن تموم بشه. دوم می گید زودتر از شر من راحت بشید و آخرش هم میگید: "مگه دستم بهت نرسه! می کشمت" پس امیدوارم این غول چراغ جادو زودتر خدمتتون برسه و عرض ارادت کنه و آرزوهاتون را بپرسه ولی انم گفته باشم که از دست این غول هم کاری برای شما بر نمی یاد چون دیروز پیش خودم بود و من آرزو کردم که اول بتونم خدمت شما ابراز ارادت کنم دوم آرزوم این بود که غول خدمت شما برای بر آورده کردن آرزوهاتون برسه و تموم آرزوهاتون را براش بگید و اونم بدون هیچ کوتاهی و کاساتی بگه چشم و قصد برآورده کردن آرزوهاتون را بکنه و سومین آرزوم هم این بود که هیچ کدوم از سه تا آرزوی شما برآورده نشه.

ولی خوب حالا چون دلم براتون سوخت و جگرم به حالتون کباب شدم خودم براتون غول چراغ جادو می شم باحاتون خداحافظی می کنم تا آرزوهای اول و دومتون برآورده بشه و برای آرزوهای سوم هم به زودی خدمتتون می رسم.

در پناه حق باشید و خار غم و علف هرز عصبانیت هرگز گل لبخند لبهای قشنگتون را محاصره نکنه.

اینا چیه سرهم کردی؟؟؟؟!!!!من از دست تو چیکار کنم آخه؟؟؟؟!!! ولی راست گفتی اگه دستم بهت برسه می کشمت!!!!

مجتبی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ http://http://onlyboyyy.blogfa.com/8602.aspx

خوشبختی تو آنجا ...

آن بالا ها در جاده های آسمانی است

و من اینجا این پایین آرزوی کبوتر شدنم را

هر روز با درختها و گنجشکها در میان می گذارم

ببین بی تو چقدر پیر شده ام

من به تو نمی رسم...

تو از تپه های این حوالی عبور کرده ای

ومن بی جهت...

ابرها را برای دیدن تو کنار می زنم!!!


مانی شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://hidden-hidden.persianblog.com

سلام، واقعا زیباست!!

خوروس یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.khuroos.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااام خانومی.حال واحوالا؟ وب جالبی داری البته به پای وب من نمی رسه !حالا حالا ها باید نون بخوری جیگر.بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای.

چته بچه پرو هنوز یک هفته نیست وب لاگ زدی و داری واسه من کری می خونی؟؟!!! بزار یه یک سال دو سالی بگذره بعد جیک جیک کن....

اشکمهرکوچولو دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام٬ امیدوارم خوب باشین ٬ اینا که خصوصیات من نیست ... !!!
خیلی باحال نوشته بودی...مانتو رو پوشیدی ؟ مبارک باشه...
درپناه آسمان ... bye bye honey

سلامممممممم....به به به به قدم رنجه کردید...کلبه ی ما رو روشن کری.....نه هنوز نپوشیدم!!باز مامان شکافتش و دوباره داره میدوزدش!!!

تینا سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ http://tina_cheshmhayeabi.persianblog.com/


مرا ببر از این دیار نا مراد به سر زمین جاودانه حضور حامی
خودت مرا ببر از این کرانه های زرد به ساحل غریب آبی خودت

دلی که سرگران ودربه در اسیر درد گشته است

بخوان بخوان به واد ی خودت سلام دوست عزیز وبلاگ توپی جمع و جور کردی به

وبلاگ منم سر بزن.[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد