غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

محبت کردن از یادمون نره۲

ادامه ی نامه های دختری که

خودکشی کرده...

 

 

بزرگ ترین درد این است که فراموش

بشوی ولی نمیری...

اینکه بعد از اینکه به موفقیت می رسند

تو را  دور بیندازند...

اینکه حتی یک تلفن از یه دوست نداشته

باشی تا فقط بگوید "سلام"...

اینکه وقتی تمام احساساتت را نشان

می دهی بهت بخندند...

اینکه دوستانت انقدر مشغول باشند که

وقت برای شنیدن درد دلهای تو نداشته

باشند...

و

اینکه به این باور برسی که تنها کسی که

نگران تو میشه فقط خودت هستی...

 

امیدوارم هر از گاهی یادی از دوستانمان

کنیم و پای درد دل هایشان بشینیم...

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
؟؟؟ پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

salam
ye soal? man mikham khod koshi konam
vali dalili baraye inkar nadaram?
lotfan rahnemaiim konid.
mersi.
baraye khoondane javabetoon hatman barmigardam.
felan by.

خودکشی مال ضعیف هاست..کسانی که تو خالی هستن و زندگی را آنچه هست نمی بینن...ما واسه خوش گذرونی به این دنیا نیومدیم...البته کسی که راهش رو(راه الهی)رو پیدا کرده باشه یا پیدا کنه خیلی راحت می تونه خوش هم بگذرونه...خودکوشی دلیل نمیخواد...خیلی ها بی دلیل این کار رو می کنن...چون ضعیف هستن.. و این جور افراد فقط به درد خودشون میخورن..نه کسی میتونه بهشون تکیه کنه و نه اعتماد...بنابر این خیلی زود تنها میشن..و این تقصیر خودشونه...شما هم سعی کنین خدا رو بشناسین...زندگی رو ببینین... اعتماد دیگرون رو جلب کنین تا به خود باوری برسین..وقتی به خود باوری برسین دیگه دم از خودکوشی نخواهید زد...چون اون موقع نمی تونین باور کنین که چینین افکاری در سر دارید...اون موقع به این افکار بچه گونه خواهید خندید...
یک روز یک مردی از سر ناچاری کسی رو کشت...همان لحظه فهمید چه اشتباه بزرگی کرده..برای جبرانش خودش رو هم کشت..ولی دیگه فرصتی نبود تا بفهمه این کارش هم بزرگترین اشتباه بوده....
موفق باشید...
یا حق...یا علی...

مجتبی یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ http://onlyboy-crazy.blogfa.com/

سلام
مطلبت خیلی برام جالب بود
بهت تبریک میگم وبلاگ قشنگی داری
اگه وقت کردی سر بزن
خیلی خوشحال میشم
بی صبرانه منتظرم

sana&azadeh سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://sedaghat2007.blogfa.com

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***_____________________***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*
یه سری به این قلب ما بزن
خیلی تنهاست ...
وبلاگ زیبایی داشتی ... موفق و پیروز باشی.

مجتبی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ http://onlyboy-crazy.blogfa.com/

سلام ...
ممنون که سر زدی ...
متنت خیلی قشنگه...
آره فراموش شدن خیلی بده اون وقتی که به کسی نیاز داری ..
بازم سر بزنی خوشحال میشم از نظراتت استفاده کنم..
راستش دو خطی دربارهی فراموشی وفراموش شدن نوشتم که این شعر رو به شما تقدیم میکنم...


چند صباحی است که هنگام غروب ، دلم می گیرد



و من در هوای گرفته ی غروب



به آینده ی نه چندان دور خود می اندیشم



و به این نتیجه می رسم که ...



آری !



فراموشی بسیار ترسناک است



و من در غروب، کلامی از فراموشی خواهم نوشت



تا شاید بدین سان بتوانم ...



فراموشی خود را در خود فراموش کنم



تا شاید توسط عشق



فراموش نشوم .... !!!



فراموش شده ای بی گناه ...


مجتبی جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ق.ظ http://http://onlyboy-crazy.blogfa.com/

سلام..
مرسی که اومدی ....
بازم بیای خوشحال میشم از نظراتت استفاده کنم...
آره درسته فراموش شدن خیلی سخته ....
راستش یه مطلب درباره فراموشی نوشتم که این شعر رو به شما تقدیم می کنم...



چند صباحی است که هنگام غروب ، دلم می گیرد



و من در هوای گرفته ی غروب



به آینده ی نه چندان دور خود می اندیشم



و به این نتیجه می رسم که ...



آری !



فراموشی بسیار ترسناک است



و من در غروب، کلامی از فراموشی خواهم نوشت



تا شاید بدین سان بتوانم ...



فراموشی خود را در خود فراموش کنم



تا شاید توسط عشق



فراموش نشوم .... !!!



فراموش شده ای بی گناه ...


کابوس شیرین پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://kaboo3eshirin.blogfa.com

سلام ...


یعنی ما ارزشه یه سر زدین هم نداشتیم ........ این رسمش نبود.......

شما که به ما یه سری نمیزنین ... گفتم من بیام شاید فرجی بشه.

من آپم .... ممنون میشیم بهم یه سری بزنی ..... منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

در پناه حق ... خدانگهدار.

مرد باران سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ب.ظ http://rainct.blogsky.com

خیلی وقته ازت بی خبرم!!!
موفق باشی...

مرد باران
mohammadblogs@yahoo.com
http://rainct.blogsky.com

hichkas پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ

eshg in nist ke beriyo faramosh koni
balke bayad bemoni yo sabr dashte bashi weblaget ali hastesh aziz harf nadare badan mozahem misham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد