غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

بازم اومدم!!!

سلام سلام سلام!!!

نمی دونم چی بگم؟

یه روز آپ می کنم و می گم دیگه تند

تند آپ می کنم..فلان می کنم و بمان

می کنم..اما یه وقت می بینم یک ماه

شده و من هیچی ننوشتم!!!آخه راستش

از حرف های تکراری خسته شدم..

دلم می خواد وقتی آپ می کنم حرفی

واس گفتن داشته باشم..نه اینکه بیام

مثل حالا یه مشت چرت بگم و سر شما

رو هم درد بیارم..ولی خب هر کاری

می کنم نمی شه..انگار باید بیام بی خودی

چیز بهم ببافم و برم!!

بهر حال گفتم شاید هنوز دوستانی داشه باشم

که نگرانم شده باشن..پس بیام و

بگم خوبم..و التماس دعا بگم به همتون..

دوستتون دارم..در پناه حق باشید..یا علی

نظرات 19 + ارسال نظر
Lunatic دوشنبه 5 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ

با سلام و احترام
شما کاملا اشتباه فکر کردید که ممکنه دوستان منتظر باشن که شما آپ کنید و اگه نمی اومدید هم هیچ مشکلی نبود به جان سید هوشنگ خان. ولی حالا که اومدید لا اقل...
از دستتون هم کمی عصبیم... این حرفا چیه نوشتی؟ چرت یعنی چی؟ منظورت چیه که سر ما را درد آوردی؟
اطمینان داشته باش یه روز این وب را هک می کنم و پسوردت را می فهمم اون موقست که می دونم چه بلایی سر این وب بیارم که دیگه نتونی توش دل منو بسوزونی...
تو اگه اسم خودتو گذاشتی رزسفید بدون که این رزسفید حتی لازم نیست چیزی بنویسه. همین که نگاهش به این وب بیفته تا ابد عطر دلنوازش مهمونهای این خونه را سرمست می کنه. پس یا اسمتو عوض کن یه دیگه از این حرفا ننویس.
خوب دیگه عصبانی نیستم. الان به خودم مسلط شدم و حالم خوبه ولی......
یادت باشه که دیگه از این حرفا نزنی.
lunatic در انتظار وصال luna لحظه شمار است.
و من الله توفیق.

امان از دست اون زبونت...فدات بشم کاش بودی و می دیدی چطوری جلوی خندم رو گرفتم!!!چشم عزیزم دیگه از این حرف ها نمی زنم.. ولی بهتره مقداری مطلب به این حقیر بدی تا بتونه آپ کنه...و از این چیزا ننویسه...در ضمن می دونستمم که هر کی سر به وب حقیر من نزنه تو این کار رو می کنی!!!ممنون عزیزدلم...مواظب خودت خیلیییی باش...فعلا گلم...در پناه حق باشی...یا علی...

حسرت پرواز سه‌شنبه 6 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست خوبم.
مدتهانبودم.اما حالا هستم با یه دنیا روحیه و عشق و شادی...
بهم سر بزنی خوشحالتر میشم.
شاد باشی...

حسرت پرواز چهارشنبه 7 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست مهربون.
خیلی ممنون از لطفت و از اینکه بهم سر زدی.
ممنونم که با کامنتتون تشویقم میکنین که از راهی که در پیش گرفتم پشیمون نشم.
امیدوارم روزگاری همین اتفاقی که گفتین بیفته.
راستی برای شما و نامزدتونم خیلی دعا میکنم امیدوارم هرچه زودتر به هم برسین و دوباره شاهد رسیدن دو تا عاشق به هم باشیم و براشون تو دلمون جشن بگیریم.
شاد و عاشق باشید...

اتنا نا شناسم جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ق.ظ

از تکراری بودن هراس داری سمبلیک بنویس.

حسرت پرواز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.
امیدوارم شاد و سرحال باشی...
وبلاگم به مناسبت یلدا آپ شد...
منتظرت هستم...
عیدتون مبارک. یلدای شادی داشته باشید...

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور....صدا.... حرکت.... و من برای به دست آوردنت چه نقشها که بازی نکردم

من آپ کردم خیلی وقته شما آپ نیستید منتظر زیباییهای شما هستم

حسرت پرواز یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام اومدم یه بار دیگه به وبلاگم دعوتت کنم هرچند که مدتهاست به دعوتم پاسخ ندادی.
خوشحال میشم بیای.شاد باشی...

behzad پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

salam be ye doste khob ghadimi va azize khodam.
omidvaram in chand vaght ke azat khabari nadashtam halet khob bode bashe va barat moshkeli pishnayomade bashe.
mano ke faramosh nakardi abji golam.are....rastesh ro be khai faghat omade bodam ke ye sar be maghaze bezanam yeho yade to oftadam goftam ye sar behet bezanam va hali azat beporsam ....
dar har sorat movazebe khodet bash va yade man ham bokon .
dostdare ghadimit dadashet behzad

سلام داداشی...خوبی؟چه عجب یادی از من کردی...شکر..خوبه خوبم...انشالله که تو هم خوب باشی و کار هات رو به راه باشن...خوشحالم کری..ممنون...انشالله که موفق باشی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:29 ب.ظ

چه وبلاگ مزخرفی داری

نظر لطفتون دوست عزیز...

راستی؟اگه به حرفت ایمان دارید و به چیزی که می گی اعتماد دارید پس چرا بی نام و نشون پیغام میزارید؟

این فقط یک چیز رو ثابت می کنه...ترسو بودنتون رو...

واستون خیلییی.......

آدما وقتی حرف راستی میخوان بگن احتیاجی به پنهون کاری نمی بینن...چون حرف حساب جواب نداره!!!

اگه جرات گفتن حقیقت رو ندارید(با گفتن اسم و نشونیتون) پس هیچ وقت حرف نزنید..چون اینطوری فقط شخصیت خودتون رو واسه خودتون زیر سوال می برید....

پیروز و موفق باشید...

رز سفید

حسرت پرواز چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام دوست گلم.
بالاخره آپ کردم.
به بهونه ی تولد من و بهار وبلاگم به روز شد.
چی میشه اگه تو با قدمات زودتر بهارو به خونه ی کوچیک دلتنگیام بیاری؟
منتظرتم دوست خئبم.
شاد باشی...

حسرت پرواز جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام دوست خوبم
واقعا ممنون به خاطر حضور زیبا و کامنت فوق العادت
چشم سهم کیک تولدتونم محفوظه
به هر حال خیلی خیلی ممنون به خاطر محبتتون
براتون آرزوی بهترینها رو در سال جدید دارم.
امیدوارم شاد شاد باشی...

مجنون جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:22 ب.ظ

دوستت دارم به خاطر همه خوبی هات.
دوستت دارم به خاطر خودت.
دوستت دارم.

حسرت پرواز جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
بعد از مدتها دوباره به روزم.
بی صبرانه منتظر قدمای گرمتم تا یخای قلبمو آب کنن.
پس سری بهم بزن.
از حظورت خوشحال میشم
شاد باشی...

کابوس شیرین شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://kaboo3eshirin.blogfa.com

ای کاش ... !!!

ستاره سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://asemanesevom.blogsky.com/

سلام. شما دست نوشته های جالبی دارید.لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید. حتما من را خواهید شناخت.

ستاره دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://asemanesevom.blogsky.com

سلام.راستش من تمام تلاشم را می کنم ولی هیچ فایده ای نداره.نمی دانم دیگه باید چیکار کرد.تازه حسین هم گذاشته رفته.نمی دانم...انشا الله درست می شه.فعلا خداحافظ.

خودم جمعه 21 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ http://pishi.com

سلام.
شنیدم واست خواستگار اومده و خانوادت هم بله گفتن.
امیدوارم مشکلتون هم حل بشه و واس من هم شرایط ازدواج مهیا بشه.
خوشحال می شم واس مراسم من را هم دعوت کنی. ولی اگه دعوت هم نکردی مطمئن باش من حتما واس مراسم ازدواج خودم دعوتت که می کنم هیج تازه خودم هم میام دنبالت.
موفق باشید.
خدا پشت و پناهت.

که اینطور ها؟بدجنس شدی ها!!!دستم بهت برسه....
یه پیشی ی نشونت بدم که....
قربونت برم الهی...دوست دارم بخدااااااااااااااااا....

حسین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ http://husseinkarbala.blogfa.com

سلام دوست گلم
بابا خسته نباشی
دمت گرم عالی
ویلاگ قشنگی داری
موفق باشی
منتظرت هستم
بای

ا جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ

بدبود

ممنون دوست عزیز.نظر شما هم برای من محترمه.ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد