غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

تولد تولد تولدت مبارک....

 

....سلام سلام سلام....

 

 

 

این عکس که مشاهده می کنید متعلق

به سامان،سانی،سامی،مانی،سامانی

نانی،ناناز،نانداز،سانداز،و....(چیه فکر

می کنید زده به سرم؟)اشتباه فکر کردید..

این اسم هایی که خوندید متعلق به اشکمهر

عزیزم (که دختر دایی گرام من هستند) از

وبلاگ  http://www.ashkmehr.blogsky.com

(این اسم ها رو بیشترشون رو من روش گذاشتم

و از بچگی به این اسم ها صداش می کردم!!)خب

تا ساعتی دیگه وارد سومین روز از تیرماه سال

1386 می شیم..که..که..که تولد اشکمهر عزیزه!!!

بله دختر دایی کوچولوی من که برام خیلییی عزیزه

(البته خودش فکر نکنم بدون چقدر دوستش دارم و

برام مهم، عزیز، و ارزشمنده)تولدشه!!!

پس از همین جا بهش میگم:

سامی جونم..سامان جونم..سامانی جونم..عزیزم

تولدت مبارک،تولدت مبارک،تولدت مبارک!!!

انشاالله که صد ساله بشی و همیشه

مثل حالا موفق باشی..بدون دوستت دارم

و هر کجا که باشم محبت هاتو فراموش نمی کنم..

"Happy birthday sweetheart"

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد