غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

محبت کردن از یادمون نره۲

ادامه ی نامه های دختری که

خودکشی کرده...

 

 

بزرگ ترین درد این است که فراموش

بشوی ولی نمیری...

اینکه بعد از اینکه به موفقیت می رسند

تو را  دور بیندازند...

اینکه حتی یک تلفن از یه دوست نداشته

باشی تا فقط بگوید "سلام"...

اینکه وقتی تمام احساساتت را نشان

می دهی بهت بخندند...

اینکه دوستانت انقدر مشغول باشند که

وقت برای شنیدن درد دلهای تو نداشته

باشند...

و

اینکه به این باور برسی که تنها کسی که

نگران تو میشه فقط خودت هستی...

 

امیدوارم هر از گاهی یادی از دوستانمان

کنیم و پای درد دل هایشان بشینیم...

 

 

مبارک باد....

ولادت حضرت فاطمه(ص)

مبارک باشه

روز زن و مادر هم مبارک ...

 

 

 

محبت کردن از یادمون نره۱

سلام به همه ی بچه های گل منگلی!!!

احوالتون؟بچه ها از این پست تا سه الی

چهار پست بعدی می خوام متن هایی بزارم

که نوشته های یه دختری ی که خودکشی

کرده(متن هاش رو من رو کامپیوترم داشتم)

البته متن ها به انگلیسی بود که براتون

ترجمش کردم..نوشته هاش روی من خیلی

اثر گذاشت و برام دردناک بود..امیدوارم برای

شما هم جالب باشه و خوشتون بیاد...

ولی دعا می کنم هیچ کس بخاطر این چیز هایی

که این دختر نوشته خودکشی نکنه(مثل خودش)

 

متن اول(1)

 

بزرگ ترین درد این است که  بهت

بی اعتنا باشن و نمیری...

 

اینکه کسی که عاشقش هستی رو از تو

بگیرن و بدونی اون فرد به عزیز تو بی اعتناست!

 

اینکه کسی که عاشقانه دوستش داری و

تنها به اون اهمیت می دهی برای مهمانی اش

تو را دعوت نمی کند!

 

وقتی که بهترین کست(عشقت)تو را برای

پارتی ی شب سال نو دعوتت نمی کند!

 

و اینکه دیگران فکر کنند برای تو این ها

اهمیتی ندارد و بی اعتنا هستی!

 

(رز سفید):

 

امیدوارم هیچ کس درد جدایی را نچشه...

امیدوارم همه به عشقشون اهمیت بدند...

امیدوارم دوستت دارم گفتن رو یادمون نره...

فقط یک کلمه بگین دوستت دارم...

 

تولد تولد بازم تولد....

بازم سلام سلام سلام...

یه مطلب بسیار مهم و بسیار جالب...

امروز سوم تیر ماه تولد اشکمهر عزیز بود

و فردا یعنی ۴ تیر ماه تولد روح مهربان یا

همون روح سرگردان عزیزه..کسی که

خیلی دوستش دارم چون خیلی کمکم کرده..

چون خیلی آقاست..چون....خودش خوب میدونه..

و میدونه که یک سری چیز هارو نمی تونم

اینجا بیان کنم..و فقط می تونم بگم

حسین جان تولدت مبارک(بدون هیچ حرف..!!)

راستی اینم آدرس وبلاگ روح مهربان..حتما

بهش سر بزنین..............تبریک یادتون نره...

http://www.hossainhr.blogsky.com

عزیزم بازم تولد تو و اشکمهر عزیز رو تبریک

می گم..................................