غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

این روزا دل پر از حسرت شده... گلی که بهم دادی خشکید و پرپر شده...

یادمه بارون رو دوست داشتی یه روز...یادته چترامون رو بستیم یه روز...

جاده ی عشق انتهایی نداره...تو ی این سفر بی همسفر معنا نداره...

 بیا چتر هامون رو وا کنیم... با هم قطره های بارون رو نگاه کنیم...

 این روزا دیگه نمی خندی برام... چرا امروز همه چیز مرده برام؟...

 دیگه از من من خسته شدم... چرا امروز مرغ پر بسته شدم...

 پر پروازی نیست امروز... اگرم بود دل برای پرواز نبود

 

بزارید ببارم...

کاش امشب دستی بود تا بغض این شب را  می شکست...

کاش امشب این درد تسکین می یافت...

 امشب مثل گذشته پر دردم.. پرم از بغض و آه...

 کاش امشب زیر باران قدم می زدم...

 کاش قطره های باران مرا هم با خود به زیر خاک می بردند...

 ولی پاکی ی باران کجا و تن گناه کار من کجا...

 خسته ام... خسته از گریه های بی صدا...

 خسته از فریاد های شکسته در گلو...

 من کجا ایستاده ام؟...

من کدامین نقطه در کتاب آفرینشم؟...

کاش امشب شانه ای مال من بود...

شانه ای برای باریدن...

کاش امشب دستی بود تا بغض این شب را می شکست...

کاش...

 

 

هرچی آرزوی خوبه مال تو

هرچی که خاطره داری مال من

اون روزای عاشقونه مال تو

این شبای بی قراری مال من

منم و حسرت با تو ما شدن

توئی و بدون من رها شدن

آخر غربت دنیاست مگه نه؟

اول دوراهی ها شدن

تو نگاه آخر تو

آسمون خونه نشین بود

دل تو شکسته بودن

همه ی قصه همین بود

میتونستم با تو باشم

مثل سایه مثل رویا

اما بیدارم و بی تو

مثل تو تنهای تنها

هرچی آرزوی خوبه مال تو

هرچی که خاطره داری مال من

اون روزای عاشقونه مال تو

این شبای بی قراری مال من

                    

 

واسم دعا کنید...

الهی دلم گرفته..تو می دونی...

میدونی این دل چه حالی داره...

می دونی چه درد و غمی داره...

خدایا چرا انقدر غم بهم میدی؟...

مگه من چقدر طاقت غصه دارم...

منم آدمم..روح دارم..احساس دارم...

کمک کن...فقط تو می تونی..فقط تو...

بچه ها واسه مشکلی که برام پیش اومده

دعا کنین..دعا کنین منم به آرزوم برسم...

دیگه خسته شدم...بریدم دوباره..نا ندارم..

دعا کنین..دعا..دعا..دعا..دعا کنید واسم...

با عشق..رز سفید..