غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

نظرات 5 + ارسال نظر
رودخانه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
به ظاهر قشنگ بود ولی
کفر بود.
از یه مسلمان بعیده این حرف
وقی می گیم
اشهد ان لا اله الا الله
تا مسلمون بشیم
در معنی کلمه می گیم که
غیر از خدا هیچ کس را قبول ندارم
و غیر از خدا کسی را آنچنان که شایسته باشد دوست هم ندارم مگر آنکه او نیز از جانب جدا باشد و رسول خدا مانند قرآن و پیامبران و امامان
ولی انکه دیگری را به اندازه خدا دوست داشته باشید
یعنی اینکه ...
می دونم که چنین قصدی نداشتید ولی بهتره بیشتر دقت کنید...
براتون آرزوی موفقیت دارم و خوشحال می شم اگه نظرتون را در مورد حرفم بدونم که آیا موافقید یا دلیل خاصی برای مخالفت دارید.
فی امان الله

سلام دوست عزیز..ممنون از دقتتون..من هم با شما موافق هستم..اول اینکه من این پست رو بدون منظور آپ کردم..ولی باید در مورد افراد یک چیز رو بگم..میدونید که هیچ کس بالا تر..بر تر..و بزرگ تر از خداوند نیست..و ما ایرونی ها عادت کردیم وقتی چیزی رو میخوایم بزرگ نشون بدیم از خدا میگیم..مثلا می گیم تو رو قد خدا دوست دارم.. همینطور وقتی میخوایم کسی چیزی رو باور کنه باز اسم خدا رو بکار می بریم..میگیم به خدا قسم...این ها به این معنی نیست که ما خدایی نکرده کسی رو هم پای خداوند دوست داریم یا می پرستیم..اصلا..هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه جای خداوند رو در دلهای ما و در زندگی ی ما بگیره و پر کنه...خدا اونقدر پاک..بزرگ و مهربان که ما از اسمش برای نشون دادن علاقمون استفاده میکنیم..همین..و اونقدر او بزرگ و بخشندست که ما رو بخاطر این استفاده می بخشه...

دکتر مجتبی کرباسچی سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ق.ظ http://mojtaba334.blogfa.com

سلام
" صاحبدلان " مجموعه ای از اشعار عاشقانه وعارفانه از شعرای قدیم وجدید است
منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم
این وبلاگ هر هفته چهارشنبه یا پنج شنبه با یک شعر نو بروز میشود
اگه دوست داشتین این وبلاگ را به دوستانتان معرفی کنید
دکتر مجتبی کرباسچی

اشکمهرکوچولو سه‌شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام، امیدوارم خوب باشین .
عکس زیبایی بود...
اشکهای سرد و نقرهای من در انتظار نگاه بارانی توست...
در پناه آسمان ... bye bye honey

بمیری با این لفظ قلم حرف زدنت..آخه بچه چرا اینقدر می گی شما شما شما..!!؟؟..بزار این دفعه ببینمت...دارم واست..دختر دایی هم دختر دایی های قدیم..

رودخانه شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام

علیک سلام..سلام به رو ماهتون..ممنون که با سلامتون شب من رو از روز هم روشن تر کردید...انشالله که همیشه زندگیتون نورانی باشه و پر از شادی و شادکامی و موفقیت..یا حق...

صدای پای آب یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ

سلام
ببخشید یه سوال؟
توی این کلمه سلام چی دیدید که با یه سلام کوچولو از طرف رودخانه این قدر شبتون روشن شد و از کوره در رفتید؟
واسم عجیبه!!!


؟؟؟
سلام؟؟؟
؟؟؟


من که نمی فهمم ولی اگه واقعا سلام اینقدر حرف های مخفی در خودش داره پس:
سلام
سلام
سلام
سلام
هزار تا سلام
صد هزار تا سلام
میلیون میلیون سلام
اصلا هشت و نیم میلیون دلار سلام بدون حق الزحمه انتقال و باندهای تروریستی و اینها.

و بازم سلام
به جای خداحافظی هم میگم سلام.
سلام.

ببینم فکر کردی اسمت رو عوض بکنی نمی شناسمت؟؟؟هاهاها؟واس من سلام کردن شما یه دنیا ارزش داره..خودت رو لوس نکن..دیگه گول اسم های مستعارت رو هم نمی خورم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد