غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

محبت کردن از یادمون نره۱

سلام به همه ی بچه های گل منگلی!!!

احوالتون؟بچه ها از این پست تا سه الی

چهار پست بعدی می خوام متن هایی بزارم

که نوشته های یه دختری ی که خودکشی

کرده(متن هاش رو من رو کامپیوترم داشتم)

البته متن ها به انگلیسی بود که براتون

ترجمش کردم..نوشته هاش روی من خیلی

اثر گذاشت و برام دردناک بود..امیدوارم برای

شما هم جالب باشه و خوشتون بیاد...

ولی دعا می کنم هیچ کس بخاطر این چیز هایی

که این دختر نوشته خودکشی نکنه(مثل خودش)

 

متن اول(1)

 

بزرگ ترین درد این است که  بهت

بی اعتنا باشن و نمیری...

 

اینکه کسی که عاشقش هستی رو از تو

بگیرن و بدونی اون فرد به عزیز تو بی اعتناست!

 

اینکه کسی که عاشقانه دوستش داری و

تنها به اون اهمیت می دهی برای مهمانی اش

تو را دعوت نمی کند!

 

وقتی که بهترین کست(عشقت)تو را برای

پارتی ی شب سال نو دعوتت نمی کند!

 

و اینکه دیگران فکر کنند برای تو این ها

اهمیتی ندارد و بی اعتنا هستی!

 

(رز سفید):

 

امیدوارم هیچ کس درد جدایی را نچشه...

امیدوارم همه به عشقشون اهمیت بدند...

امیدوارم دوستت دارم گفتن رو یادمون نره...

فقط یک کلمه بگین دوستت دارم...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نادونی شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://n-a-d-o-n.blogsky.com

سلام.....
حال و احوال شما....
نمیدونم چی بگم اما من همیشه می ترسیدم از احساسات....خیلی سخته کنترلش خسلی سخته بتونی کنترلش کنی که هم کسی ازرده نشه هم خودت راضی باشی....من تو برزخش گیر کردم میدونم....گاهی یکی زیاده روی میکنه....
یاعلی
تاتا

bahman دوشنبه 11 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 06:54 ق.ظ http://mylove7.blogsky.com

salam
matne jalebiye
montazere edamash hastim
good luck

مهدی سه‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://DAFTARESHGHE.BLOGSKY.COM

سلام. خوبی؟ ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر مبارک باد. دفتر عشق آپدیت شد . منتظرم. شاد باشی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد