غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

تنهایم

تقدیم به همه آنان که گله دارن..

 

تنهایم ، تنهای تنهایم

آزاد از امروز و فردایم

مگه عاشقت نبودم

مگه باورت نداشتم

مگه آخرش خودم رو

 پایه باورم نذاشتم

مگه هر نفس نخواستم

تو رو هم نفس بدونم

چی شد اون صدا که باید

حالا با خودم بخونم

تنهایم ، تنهای تنهایم

آزاد از امروز و فردایم

مگه پای قصه هارو

به شب تو وا نکردم

مگه تا همین ترانه

تو رو همصدا نکردم

تو رو همصدا نکردم

که نموندی عاشقانه

میخوام با خودم بخونم

تو رو از همین ترانه

تنهایم ، تنهای تنهایم

                      آزاد از امروز و فردایم  (مانی رهنما)

 

آری تنهایم ولی "حق" رو دارم...

تنهایم ولی شما "دوستان" رو دارم...

غصه دارم ولی مرهمم "شمااید"...

دوستتون دارم...

پر عشق باشید و گل خنده...

با عشق "رز سفید"...



تا چه حد؟...


تقدیم به به همه چشم انتظار ها

 

خستگی و درد تا چه حد

نا امیدی و زجر تا چه حد

تا به کی باید منتظر ماند

انتظار بی پایان تا چه حد

وحشت ز کابوس های شبانه

بی خوابی و پریشانی تا چه حد

دویدن در جاده ی آرزو ها

نبودن نفس در سینه تا چه حد

غم از دست دادن تو

گریه بی پایا تا چه حد

نذر و نیاز برای آمدن تو

بی خبری و تنهائی تا چه حد

فکر بی تو بودن و بی تو رفتن

به انتظار مرگ نشستن تا چه حد

بیا خاکسترم را در تاریکی شب رها مکن

آخه بی وفائی و بی مهری تا چه حد...

 

با آرزوی روزهای پر از عشق

رز سفید




ممنون

سلام به همه..سلام به شما که
تنهام نذاشتید...کنارم بودید و هستید
با بودن شما ها هیچ گاه نباید غصه بخورم
از تک تکتون ممنونم...مخصوصا از احسان...
کسی که به وب تک تکتون اومد و بجای من
نوشت که من آپ دیت کردم..چون خودم
توان این کار رو نداشتم...و اینم بگم که احسان
با دیدن وب های شما ها تصمیم گرفت از بلاگفا
به جمع شاعرانه بلاگ اسکای بپیونده و این کار رو
هم کرد...پس تنهاش نذارید که واقعا پسر ساده ..پاک
و عزیزیه...میدونم همه مهمون نوازید اونم عاشق
مهمون و پذیرایی...پس بهش حتما سر بزنین... 
همه رو عاشقانه دوست دارم...
http://www.ghalbeyakhi.blogsky.com

با عشق...رز سفید