غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

سلام سلام سلام

سلام

امیدوارم خوب باشید و مثل من سرما

نخورده باشید..اونم چه سرمایی!!!

صدام گرفته..بدن درد..گلو درد و....

اما با همه اینا من زمستون و سرما رو

بیشتر از تابستون و گرما دوست دارم..

خوب مثل دفعه قبل چند پند واستون

نوشتم امیدوارم خوب باشند...

در پناه حق باشید...یا علی..

رز سفید

 

 

"شیطان اهل محکم کاری است. تا

بر قلبها قفل نزند، بیرون نمی رود!"

 

"سخن پوچ ، به صدای بلندتری نیاز دارد!"

 

دشمن تو، دوستی است که هنوز او را

نشناخته ای!"

 

زیان بارترین عیب ها، عیبی است که

نزد صاحبش پوشیده باشد!"

 

"گاهی هیچ کس را صاحب عقل و رای

زرین نمی دانیم، مگر آنهایی که با

ما هم عقیده باشند!"

 

خوشبختی خانوادگی طولانی ترین،

محکم ترین و شیرین ترین سعادتهاست!"

 

 

پند

به خاطر بسپاریم...

 

"جوانی زیباترین عکس کتاب زندگی است!"

 

"مرد،نثر آفرینش و زن،شعر آن است!"

 

"هر شکستی لااقل این فایده را دارد

که انسان یکی از راهایی را که به

شکست منتهی می شود،می شناسد!"

 

"با همسر خود مثل کتاب رفتار کنید،

فصلهای خسته کننده را اصلا نخوانید!"

 

"کمی عقل سلیم، اندکی اغماض و

قدری خوش خلقی داشته باشید،

خواهید دید در این دنیا چقدر آسوده

و خوشبخت اید!"

 

"حقیقت حرف می زند،اما با کلمات اندک!"

 

"خداوند به دست های پاک می نگرد،

نه به دست های پر!"

 

"سکوت حسود پر سر و صداست!"

 

سلام...امیدوارم همه خوب و خوش

باشید..این بار به جای پر حرفی

براتون چند نکته جالب گذاشتم...

امیدوارم خوشتون اومده باشه...

راستی..دعا یادتون نره واسم بکنین...

دوستتون دارم..با عشق...

رز سفید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

راز و نیاز

خدایا سلام...

منم..همون بنده ی گناه کارت...

منم همون بنده ی که همیشه میام

سراغت و ازت کمک میخوام...منم

که باز درمونده شدم..منم که باز

سرگردون شدم..خدایا کمک کن...

به داد این حقیر ترینت برس...

خدا دل کوچولوم تاب و تحمل یه

درد دیگه رو نداره...قلبم پر از غم و

درد..دیگه اگه باز دردی بخواد واردش

بشه نمیتونم تحملش کنه..خدایا...

پروردگارم..بهترینم..خوب ترینم..

تو بگو این بندت باید چیکار کنه؟...

من که همیشه گفتم راضی ام به

رضای تو..من که همیشه دعا کردم

گفتم خدایا اونچه خیر برام رقم بزن...

ولی حالا درمونده شدم...

نمیدونم میخواد چه اتفاقی بیفته؟...

نمیدونم حکمتت در این اتفاق ها چیه؟

نمیدونم..نمیدونم..نمیدونم...

خدایا بگو..بگو چیکار کنم..بگو گریه

کنم یا که باید خوشحال باشم؟...

خدایا تو بگو ایا من بنده ی زیاده

خواهی بودم؟..ایا هیچ وقت ازت

چیز بزرگ یا دست نیافتنی خواستم؟

پس چرا این آرزوی کوچیکمو رد میکنی؟

چرا این بندت نباید به مراد دلش برسه؟

کاش حکمتش رو می فهمیدم...

خدایا فقط تنهام نذار...مثل همیشه

کنارم باش..کمکم کن...تنهام..خیلی...

خیلی خیلی تنهام...

 

بازم منم

سلام سلام سلام

 

بلاخره باز آپ کردم..پس سلام..

این مدت که نبودم دلم برای وبم و

بچه های وب های دیگه خیلی تنگ

شده بود..ولی چه کنم که دستم از

کامپیوترم کوتاه بود..یعنی چی؟

یعنی اینکه کامپیوتر نداشتم..مثل

همیشه خراب بود ولی این بار نه

مثل قبل..این دفعه اساسی داغون

شد..مادربوردم سوخت..باید عوض

می شد..چون سی پی یوم بهش

نمیخورد اونم باید عوض می شد..

و چون رمم هم به این دو تا نمیخورد

اونم باید عوض میشد..دو ماه کیس

بیچاره ی من از این دست به اون

دست می شد تا بلاخره گفتند

درست بشو نیست که نیست...

باید اینا عوض بشن..که شدند..

مامانم پولش رو بهم داد تا کم کم

بهش برگردونم..نیست خیلی

حقوقم زیاده و هیچ خرجی هم

ندارم باید این بدهی را هم پرداخت

کنم..چه کنم..زندگی خرج داره

دیگه..مگه نه؟...

راستی اینجا که هوا خیلی سرد

شده..شهر شما ها هم سرد؟

باور کنین شب ها وقتی ساعت

7:15 از سر کار برمیگردم خونه

تا بیام برسم شدم آدم یخی!!!

ولی امیدوارم دل های تک تکتون

گرم عشق و محبت باشه...

خب دیگه رفع زحمت می کنم..

واسم دعا کنین..دوستتون دارم..

تا بعد..یا حق..یا علی..

با عشق رز سفید