غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

تقدیم به همسرم

بنام حق

سلام سلام سلام

دقیقا یک سال و هفت ماه و 12 روز از

روزی که من عقد کردم میگذره!!

تو این مدت واقعا با حضور همسرم که

همه جوره در کنارم بود نیازی به پر کردن

وقتم اونم با وبم نمیدیدم...

اونقدر عاشقونه هوای من رو داشت و

داره که وقتی برای کار های دیگه نبود.

روزی که با عشق عقد کردیم، همه

می گفتند تا چند وقته دیگه برای همدگه

عادی میشید و بهم عادت می کنید!!!

اما بعد از گذشت این مدت نه فقط برای

هم عادی تکراری نشدیم، که روز به روزم

بهم وابسته تر و عاشق ترم شدیم.

(خدا رو شکر)

الان هم در حال آماده کردن جهیزیم هستم

چون انشاا... قرار تو  دو سه ماه آینده

بریم سر خونه و زندگیمون.

دعا می کنم انشاا... همه خوشبخت بشن

و همسرایی نصیبشون بشه که واقعا

دوستشون داشته باشن...

اینارو نوشتم تا از همسر مهربونم تشکر

کنم و بگم چقدر دوستش دارم و همیشه

و همه جا بهش نیاز دارم...

حسین جونم..عزیزم..عاشقونه دوستت دارم

اما فقط دو تا دونه ها!!!

یا حق..یا علی..

نظرات 4 + ارسال نظر
غریب آشنا شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

خوب به سلامتی . براتون خیلی دعا می کنم . چون خودم هم مثه شما شدم. می دونم که چه دورانی را تحمل کردید. تو رو خدا تو رو جان مادرت ، مرا هم دعا کن که هر چه خدا میخواد همون بشه نه اونکه من می خوام. دعا کن که اسباب ازدواج من هم هرچه زودتر فراهم بشه. ممنون خانم عموهادی

سلام آقا مهدی...
امیدوارم درست حدس زده باشم!!!
اگه خدا من رو قابل بدونه حتما دعا می کنم...انشاا... به زودی ازت خبر های خیلیییییی خوب بشنوم... اگر چه من به خیلی ها شیرینی ندادم و شرمنده همشون هستم اما تو شیرینی یادت نره بدی...
ممنون که قابل دونستی نظر دادی.
موفق باشی...

حسین شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام عزیزم
نمی دونم در جواب این همه عشق چی باید بنویسم که هم از شرمندگیت در بیام و هم اگه دیگران خودند نگن واه واه واه چه نونی به هم قرض می دن.
پس فقط می نویسم:
منم عاشقونه دوستت دارم و هر لحظه شدت این عشق بیشتر می شه. و ازت ممنونم که شریک سختی های زندگیم شدی و به زندگیم روح دادی.
و قسمت اصلی حرف دلم را هم فقط واسه خودت و آروم که هیچ کس نشنوه بهت خواهم گفت.
مواظب خودت خیلی خیلی باش.

مهدی لقمانی ۞●(دفتر عشق)●۞ پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://www.daftareshghe.com

سلام دوست عزیز خوبی؟

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور شما هستم

شاد باشی

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

دلتنگی های من
بی قراری های دل من
تویی تمام هستی من
بسته است وجودت به زندگی من
حال و هوای عجیب من ،
من یک عاشقم ،
این است جرم سنگین من!

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]


[قلب] www.daftareshghe.com [قلب]

نیکتا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ق.ظ

آخیییی!واقعا آدم دلش عشق شمارو میخواد!!!
جمع کنین توروخدا!اه اه اه!چه لوسسسسسسسس!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد