غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

هو الباقی...

خابیدی بدون لالایی و غصه

بگیر اسوده بخواب بی درد و غصه

 

امسال بدترین عید رو گذروندم...

از چند روز پیش از سال نو حال

مادربزرگم بد شد..یه مدت تو

بیمارستان بستری بودند..ولی

بعد آوردیمشون خونه خودشون

هر روز صبح تا شب همه فامیل

خونه مادربزرگم بودیم..تا عصر

13(یعنی 13 بدر)که مادر بزرگم

چشم از این دنیا بستند..و...

لحظه های خیلی بدی بود..

تقریبا 3 رب همه ساکت بودند

تا مادر راحت جون بده...همه

وحشت کرده بودند و ....

و بلاخره مادر رفت...و ما ماتم

زده شدیم...خیلی روز بدی بود..

امیدوارم از این به بعد روزها ی

خوبی پیش رو داشته باشیم...

بچه ها التماس دعا دارم...یه

مشکلی دارم که ازتون میخوام

برام دعا کنین رفع بشه...ممنونم

دوستتون دارم..در پناه حق باشید..

یا علی...با عشق

رز سفید

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا نقی زاده چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

ehsan یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ

salam
vaghe an nrahat shodam vaghty khoondam ke madar bozorget fot shodan
omidvaram ke rooz haye khoobe ziyai dar pish dashte bashi va sali por az movafaghiyat va khosh bakhty dar panahe hagh bashi

... یکشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام...خوبی؟ ایام به کامت هست؟ راستی سال نو مبارک...
در پناه حق

bahar چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ق.ظ http://www.avayefaslha.blogfa.com

سلام حالتون خوبه؟
ابتدا تسلیت میگم بقای عمر خود و عزیزان باشه و خیلی ناراحت شدم براتون هم دعا میکنم شما هم ما رو فراموش نکنید در پناه حق خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد