غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

واسم دعا کنید...

الهی دلم گرفته..تو می دونی...

میدونی این دل چه حالی داره...

می دونی چه درد و غمی داره...

خدایا چرا انقدر غم بهم میدی؟...

مگه من چقدر طاقت غصه دارم...

منم آدمم..روح دارم..احساس دارم...

کمک کن...فقط تو می تونی..فقط تو...

بچه ها واسه مشکلی که برام پیش اومده

دعا کنین..دعا کنین منم به آرزوم برسم...

دیگه خسته شدم...بریدم دوباره..نا ندارم..

دعا کنین..دعا..دعا..دعا..دعا کنید واسم...

با عشق..رز سفید..

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:11 ق.ظ

اولا که چشم برات دعا میکنم اخه اون بالا نوشتی برام دعا کنید.
راستی ببخشید من فراموش کردم سلام کنم. اینم سلام
از زمینه وبلاگت خیلی خوشم آمدآخه واقعا مشکی رنگ زندگی و بهترین رنگه.
امیدوارم که موفق باشی بهزاد.....
پروردگارا عاشقمان کن و بگذار بر این احساس پاک و مقدس استوار بمانیم ... کمکمان کن و کمی از عشقت را در وجودمان قرار بده و یاریمان ده تا آن را بیابیم و به آن پایبند باشم... آمــــــــــــیــــــــــن

تنهاترین غمگین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.aalametanhaee7.persianblog.com

سلام
همیشه بدون که اگه مشکلی داری می تونست سخترم باشه
پس اول شکر کن که سختر نشده
بعدم همیشه توکل کردن بهترین کاره ولی توکلی که هیچ شکی توش نداشته باشی
من مطمئنم که درست میشه
همیشه در پناه هو شاد باشی

برج و کبوتر - جمیدرضا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ب.ظ http://borjokabootar.blogsky.com

تو آخر وحشت و اندوه را نشناختی هرگز
و نفشرده است هرگز پنجه ی بغضی گلویت را
نمی دانی چه چنگی در جگر می افکند این درد
خداوندا ، خداوندا ( اخوان ثالث )
سلام
من از خدا می خوام که بهت قدرت بده نقطه بذاری و بیای سر خط البته اگر آخر خطی
امیدوارم

behnam پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ب.ظ http://kabuutar.persianblog.com

sallam dooste aziz weblogetoon kheili ghashangeh man linke weblogetoono mizaram ba ejazeh manam upam khoshhal misham ye sari bezanid movafagh bashid babay

[ بدون نام ] جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام:وبلاگت خیلی زیباست.دوست دارم بیشتر با شما اشنا بشم.اینم ایدی من...الیس ـ۲۲۵۴ .منتظره افت هستم.
قربانت

محمد پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.imanstore.com

سلام
ازصمیم قلب برای شما


دعا میکنم
در پناه حق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد