غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

راز شخصیت شما....

رایحه محبوب شما چیست؟

 

"بوی کلر در استخرهای بزرگ"

مطالعات نشان می دهد کسانی که بشدت به بوی تند و تیز

کلر در آب استخر علاقمندند افرادی مخاطره جو و اهل ریسک

هستند که مدام به دنبال کسب تجربیات جدید هستند.شما

عاشق تجربه کردن و در نتیجه شوکهای غیر آشنایی هستید

که یکباره بر شما فرود می آید.

 

"بوی کباب،همبرگر و..."

تحقیقات نشان می دهد که بودن با خانواده برای شما از

اهمیت فراوانی برخوردار است و بدین ترتیب همیشه از

استرس کمتری نسبت به دیگران برخوردارید.شما تلاش می کنید

تا تمام اوقات فراغت خود را با آنها بگذرانید.

 

"بوی سبزه و گل"

آیا به خاطر می آورید که همیشه پدرتان را در کارهای مربوط به گل

 و گیاه و یا مادرتان را برای آماده کردن میز غذا و جمع کردن آن،کمک

کردید؟کسانی که عاشق بوی چمنهای تازه کوتاه شده و یا گل و سبزه

هستند.افرادی مسوولیت پذیر و دلسوزند و هرگز کاری را در نیمه راه

رها نمی کنند.شما با بوی طبیعت زنده اید و این یعنی شادکامی و

سرزندگی،یعنی حیات و شما این حیات بدست آمده از طبیعت را با هیچ

چیز عوض نمی کنید!

 

"بوی کرمهای ضدآفتاب"

شما فردی فعال، برون گرا و با نشاط هستید که شادترین لحظات زندگیتان

 مربوط به زمانی است که در حال انجام فعالیتی هستید!یک سحرخیز واقعی

که با اعتماد به نفس بسیار می تواند روز را به خوبی آغاز کند.

 

"بوی بچه های کوچک"

بوی شیر خشک بچه همیشه شما را سست می کند و بوی نوزادان معمولا

حسی غریب را در شما زنده می کند!حسی که به واسطه آن،خانواده بیش

از همه چیز برایتان اهمیت می یابد.شما همانند مادران خانه دار و یا مردانی

که عاشق زن و بچه خود هستند،دوست دارید تمام وقت خود را در خانه بگزرانید

 و از بودن با نوزاد خود لذت می برید!بوی خوش شیری که همیشه از او می آید،

بی اختیار شما را به سمت خانه می کشاند تا بهترین لحظات را با او سپری کنید.

شما در خانه بودن،آن هم به دور از هرگونه هیاهو و جنجال را به همه چیز ترجیح

می دهید.

 

"خب شما چه بویی رو دوست دارید؟؟؟ "

 

نظرات 5 + ارسال نظر
bahar پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.avayefaslha.blogfa.com

سلام بسیار مطالب جالبی بودن همینطور پست قبلی خیلی وقت هم هست به من سری نزدید خوشحالم می کنید بیاد و نوشتمو انتقاد کنید

غریبه ای از دیار قریب یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:02 ب.ظ

درود بر رز سفید

مرسی از نوشته هاتون. همه اش را خواندم و در عوض انتظار دارم شما هم به من سر بزنید و وبلاگ من را ملاحظه کنید ولی نه اصلا بی خیال نمی خواهد بیایید. کلبه من حقیرتر از آن است که وجود نازنینت شما را بتواند تحمل کند.
راستی یادم رفت بگویم از چه بویی خوشم می آید
راستش...
از بوی کلر و خوشم نمی آید ولی ادم کنجکاو و آب زیر کاهی هستم و به همه چیز ناخنک می زنم. (حتی یانه (آسیاب سنگی) را از دست من باید آویزان کرد)
از بوی کباب لذت می برم ولی از بودن کنار خانوده نه. دوست دارم همیشه همیشه همیشه تنهای تنهای تنها باشم. (لطفا مزاحم نشوید)
از بوی گل و گیاه و طبیعت خیلی لذت می برم ولی شاید هم آدم مسئولیت پذیری باشم ولی تا به حال همیشه همیشه سعی کردم از مسئولیت فرار کنم. (به همین دلیل هنوز مجردم)
از بوی کرم چون اغلب برگرفته از رایحه گل هاست لذت می برم ولی آدم فعال و برون گرایی نیستم بلکه همیشه خسته ام و ... (اصلا برای گردش های دسته جمعی مناسب نیستم)
بوی شیر خشک و بوی نوزاد برام خیلی غریبه و نمی دونم چیه ولی فکر نکنم برایم لذت بخش باشد چون به شدت از خانه و خانواده گریزانم ولی از مزه شیر خشک لذت می برم.
خب شما چه بویی رو دوست دامد؟؟؟

شما چی فکر می کنید؟؟؟ فقط بگم که به هیچ وجه بوی عسلم و شیرینم و نازنینم نیست پس شما هم به هیچ وجه از خود مچکر نشید

و

ببند نیشتو
و

لطفا این بار منو نکشید
آخرش هم

من قربونت برم الهی عزیزکم.

REZA BAKHSH AKHLAGHI پنج‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

سلام منو یادت میاد؟
دو سال پیش نظر گزاشتی تو وبلاگم !!!
ممنون از اینکه نظر گذاشته بودی!!!

یادم نیست..(آخه خیلی فراموش کارم) ولی قابلی نداشت!!

REZA BAKHSH AKHLAGHI جمعه 18 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

بازم سلام
ممنون که دوباره بعد دوسال نظر گذاشتی!!
اگه بیشتر میخواهی بدونی از من تو شناسنامه وبلاگم نگاه کن همه رو میفهمی!
اینکه غلط مینویسم را هم خودم میدونم!! از یه آماتور دیگه بیشتر از این انتظاری نیست راستی اگه زبانتون خوبه لطفا بهم کمک کنید که خیلی سوال دارم
اسمتون رز (سفیده) تو وبلاگ غروب (سیاهپوش )عجب تضادی
موفق باشی

بهمن یکشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ http://mylove7.blogsky.com

salam
music webloget hanooz hamoon ghabliye. man sarbazim tamoom shood . web loget khalvat shoode!!! good luck

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد