غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

 

هرچی آرزوی خوبه مال تو

هرچی که خاطره داری مال من

اون روزای عاشقونه مال تو

این شبای بی قراری مال من

منم و حسرت با تو ما شدن

توئی و بدون من رها شدن

آخر غربت دنیاست مگه نه؟

اول دوراهی ها شدن

تو نگاه آخر تو

آسمون خونه نشین بود

دل تو شکسته بودن

همه ی قصه همین بود

میتونستم با تو باشم

مثل سایه مثل رویا

اما بیدارم و بی تو

مثل تو تنهای تنها

هرچی آرزوی خوبه مال تو

هرچی که خاطره داری مال من

اون روزای عاشقونه مال تو

این شبای بی قراری مال من

                    

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تنهاترین غمگین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:00 ق.ظ http://www.aalametanhaee7.persianblog.com

سلام
بازم مثل همیشه قشنگ و زیبا بود
ممنون از پیغام قشنگت
در پناه حق
یا هو

اشکمهرکوچولو دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.ashkmehr.blogsky.com

سلام ٬ امیدوارم خوب باشین ٬ خیلی خوشگل بود ٬ در پناه آسمان ...bye bye honey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد