غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

غروب سفید پوش

غروب پایانیست برای آغازی دوباره..سلامی به دور دست ها..و...یک انتظار شیرین...

عید

کاش عید نمی یومد
آخه دلم گرفته
پر درد
پر غصه
چطور با این حال بخندم
کاش می شد تو سال تحویل گریه کنم
بگم خدا هر سال سالمو با خنده شروع کردم
ولی تو سال همش گریه کردم
میخوام این بار سال رو با گریه شروع کنم
شاید تو این سال بخندم
 آخه خسته ام
خسته از این ناله ها
خسته از این گریه ها
کاشکی میشد بخندم

سال نو ی شما پر خنده باد
النماس دعا

نظرات 1 + ارسال نظر
اشکمهر یکشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 02:01 ق.ظ http://ashkmehr.blogsky.com

salam azizam, omidvaram khob bashi, webet vaghean ziba shode , dar panahe aseman bye bye honey

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد